8 клас ДИСТАНЦІЙНЕ українська мова

ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ПІДРУЧНИКА

https://shkola.in.ua/1040-ukrainska-mova-8-klas-zabolotnyi-2016.html

ПОКЛИКАННЯ НА ВІДЕОЗУСТРІЧ у Google Meet

https://meet.google.com/goz-ziwu-qro?pli=1

Добрий день, дорогі восьмикласники! Для вас освітній процес з 20.02.2025 по 28.02.2025 буде  організовано за дистанційною формою навчання. Ви будете більше працювати самостійно. Сподіваюся, що цей період швидко промайне і ми знову зустрінемося в школі !!!


27. 02. 2025

СИНХРОННО

Тема уроку. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)».

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО   

https://www.google.com/search?sca_esv=d3b29147f7be7067&sxsrf=AHTn8zo1aDJUsTtCw9O7upK5MxTfbApz2A:1740656455120&q=%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

ПІДРУЧНИК§ 29 Вправа 302



24 (25) .02. 2025

СИНХРОННО

Тема уроку. Урок мовленнєвого розвитку. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням вставних слів(словосполучень, речень).


ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО   

Діалог-домовленість — діалог, під час якого співрозмовники домовляються про зустріч або спільні наміри. Під час такого діалогу співрозмовники повідомляють інформацію, запитують, ставлять уточнювальні запитання, спонукають до дій і вчинків.

Під час діалогу варто дотримуватися таких правил:

— урахуйте мету діалогу й особливості співрозмовника (вік, стать, статус, інтереси тощо);

— швидко реагуйте на репліки, але пам’ятайте, що слово не горобець: вилетить — не впіймаєш;

— підтримуйте розмову вербально (ставте уточнювальні запитання) і невербально (дивіться на співрозмовника, не відводьте очей);

— заохочуйте співрозмовника, щоб досягти домовленості;

— дотримуйтеся мовленнєвого етикету.


Прочитайте діалог, дотримуючись відповідної інтонації. Чи можна цей діалог назвати діалогом-домовленістю?

Одна дівчина вирішила замовити сукню у відомого кравця, бо шив він красиво і завжди на совість. Правда, вона вважала, що сукні його занадто дорогі. А тому, прийшовши в майстерню, насамперед вирішила домовитися про ціну.

— Ви дуже багато берете за свої сукні, — заявила вона.

— Хіба? Я зовсім так не вважаю, — заперечив кравець.

— Ще й як дорого! Самі посудіть — на пошиття сукні для мене буде потрібно не більше двох метрів тканини. Так?

— Так, — погодився той.

— Ну от, якщо до вартості матеріалу додати вартість ниток, голок і навіть ножиці, якими ця сукня буде розкроєна, все одно вийде як мінімум вдвічі дешевше. Так що і платити я вам повинна, відповідно, вдвічі менше.

Кравець помовчав якусь хвилину, а потім відповів:

— Ну що ж, юна леді, ви мене майже переконали. Настільки, що я навіть згоден взяти з вас половину початкової вартості. Якщо ви наполягаєте, звичайно.

— Звичайно, наполягаю! — зраділа дівчина.

— Домовились. Зараз я зніму необхідні мірки, і через тиждень посильний доставить вам замовлення прямо додому.

Весь тиждень дівчина хвалилася подругам, як дешево вона отримає сукню від відомого кравця. Ті не вірили і захотіли переконатися особисто, що їх не обманюють. У призначений час всі зібралися у неї вдома. Прийшов і посильний з коробкою. Дівчина урочисто зняла кришку і витягла звідти … два метри тканини, пару котушок ниток, голки та ножиці.

У гніві вона кинулася до кравця.

— Як ви посміли мене обдурити?! — скрикнула вона, ледь переступивши поріг.

— Ніякого обману не було, — похитав головою кравець, — я склав в коробку все те, що було перераховано вами. Якщо ж там все ж таки чогось не вистачає, то, можливо, це тому, що ви забули це сплатити.


УСНО. Складання і розігрування діалогів (робота в парах)

Складіть і розіграйте діалог-домовленість (10–12 реплік) за однією із ситуацій: 1) ви домовляєтеся з товаришем про відвідування прем’єрного показу художнього фільму; 2) ви домовляєтеся з батьком разом сходити на риболовлю; 3) Дев’ятикласники вирішили прикрасити стіну свого будинку розписом у стилі графіті, на що намагаються одержати дозвіл у всіх сусідів.

 

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти і записати в зошит діалог, запропонованої учителем ситуації.

Ситуація: дві восьмикласниці вирішують, кого з успішних людей запросити на зустріч зі школярами. Одна дівчина пропонує організувати спілкування зі знаменитим артистом, бо саме цю професію мріє опанувати в майбутньому, інша — відомого спортсмена — переможця олімпіади, бо він зможе розповісти про причини й передумови своїх успіхів.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz